Äldsta broderns bröllop

Förra helgen gifte sig min bror! Vi var självklart där och jag dokumenterade något sånär i alla fall. Kan ha glömt att ladda kamerans batteri (och att ta med extra-batteriet) samt glömt blixten på hotellet… Så, jag har bilder från kvällen innan bröllopet, vigseln, yttepyttelite direkt efter vigseln och sedan från när det blev dags för bröllopstårta och riktigt mörka bilder från bröllopsvalsen. Så, låt oss köra en bildkavalkad!





































En väldigt varm och kärleksfull kväll, ni lyckades verkligen få ihop det bra! Önskar er all lycka och kärlek i ert liv tillsammans!

Sen har jag några filmer också, men de kommer när jag petat upp dem på youtube.

Kommentera

