Spännis

Jag har börjat kunna skönja en viss skillnad i min arm- och axelmuskulatur sedan jag började med pole-fitnessen. Självklart har jag blivit mycket starkare eftersom det blir mycket armar och axlar i den träningsformen, men just att jag faktiskt ser en skillnad. Speciellt att jag kan se det utan att behöva jämföra med en gammal bild. Önskar dock att jag hade haft en spännis-bild från innan jag började, för det hade varit roligt att kunna jämföra…

Men men! Här kommer istället en spännis-bild från igår:

image

Jag börjar ju ändå få lite muskeldefinition! Det är ju himla kul att se att det händer nåt får jag ju säga. Ska jag försöka få nåt att hända med min jäkla mage också…

Nu står sova på schemat, för imorgon är det personalaktivitet med praktiken (lunch och gokart)!

Kommentera

