Invägning 17 och Invägning 18 (eller Den (nästan) nakna sanningen del 5)

Ligger något efter med uppdateringarna här… Man kan säga att det har varit rätt fullt upp på sistone. Har även ätit väldigt dåligt senaste tiden, men här kommer iallafall de två senaste invägningarna. Förra veckan visade vågen på 72,2, alltså 1,5 kg plus. Den här veckan sa vågen 71,5, med andra ord 0,7 kg minus.

Jag ligger därmed 3 kg efter planen och är längre ifrån under 70 än jag var för två veckor sen. Däremot känner jag att jag inte bryr mig riktigt lika hårt som jag gjorde för bara några veckor sen. Jag uppskattar min kropp mer, vad den faktiskt kan göra. Ett litet steg för mänskligheten, men ett gigantiskt steg för mig! Visst, jag vill fortfarande bli mindre och starkare, men just siffran på vågen känns inte alls lika viktig längre.

Midjemåttet (på det bredaste stället) har gått från 102 cm till 100 cm. Så det går åt rätt håll där, även om vågen inte gör det alla gånger.

Och så bilder! Denna gång gjorde jag lite annorlunda, blir nämligen tre bilder där framifrån ställs mot framifrån, sida mot sida samt rygg mot rygg. Tänker att det kanske syns lite tydligare när de är bredvid varandra. Återkoppling tas tacksamt emot!

image

image

image

Jag är ju avsevärt mycket mindre!

One thought on “Invägning 17 och Invägning 18 (eller Den (nästan) nakna sanningen del 5)

Kommentera

