Invägning 14 (eller Den (nästan) nakna sanningen del 4)

Ännu en vecka och ännu en månad har gått! Vägde mig imorse och i vanlig ordning när det är dags för kroppsbilder var resultatet inte positivt. Den stannade på 71,3 kg, alltså plus 0,4 kg. Total viktminskning är numera 5,8 kg. Lite bittert, men har börjat vänja mig vid att det inte går så bra vissa veckor.

Och så dags för kroppsbilderna! Hur jag såg ut från början:

image

Och dagens bilder:

image

Finns det så mycket att säga? Jag är helt klart mindre, jag ser att jag gör framsteg och jag känner att jag gör framsteg. Jag har en lång väg kvar, men oj vad jag önskar att det kunde gå fortare. Vill så himla gärna bli av med den där jäkla magen… En dag kommer jag komma dit, men det kommer krävas mycket av mig för att nå hela vägen fram. Men jag ska banne mig lyckas!

Borde ha mätt mig kring framförallt magen när jag påbörjade det här, men tänker man inte till så gör man inte. Därför tänkte jag inkorporera detta en gång i månaden, typ samtidigt som kroppsbilderna. Idag är min mages omkrets (på sitt bredaste ställe) 102 cm. Det var lite jobbigt att se, men men. Det ska ändras!

2 thoughts on “Invägning 14 (eller Den (nästan) nakna sanningen del 4)

Kommentera

