Inställda planer

Jag tänkte precis åka in till stan och försöka hitta ett par ljusa jeans (som helst sitter som en smäck och kostar billigt). Kollade upp busstider och när jag satt där och funderade på vilken jag skulle ta tittade jag ut genom fönstret. Snön har övergått i regn och jag kände bara nej. Nej. Jag kan leta byxor imorgon istället. Nu sitter jag (kvar) i soffan och har fått en Tea i knät. Bra val!

image

Får nog bli en ”pyssla om mig själv”-eftermiddag/kväll istället, med varmt bad för öm kropp, mask för torrt ansikte, färg för nakna naglar och massiva mängder återfuktande kräm för större delen av min kroppsyta. Blir alldeles varm och sömnig bara av att tänka på det!

Kommentera

