Invägning 12

Tolfte invägning idag och vågen var snäll och visade på 1,5 kg mindre än förra veckan, alltså är min nuvarande vikt 72,0 kg. Jag har nu totalt gått ner 5,1 kg (woho, fem!) och jämfört med förra veckan då jag låg 1,4 kg efter planen, ligger jag nu bara efter med 0,4 kg. Med tanke på de två senaste veckorna (plus minus noll och plus) känns det skönt att få en lite större siffra och att inte ligga efter med så mycket.

Nästa vecka har det gått tre månader sedan jag började och jag ska verkligen kämpa på den här veckan för att gå ner de 0,9 kg som fattas för att nå nästa veckas mål. Heja mig!

Kommentera

