Slutet på nivå 1

Idag har vi haft sista gången på pole-fitnessen. Jag och Teres har gått nivå 1 nybörjare och fortsättning, alltså har vi kört två gånger i veckan i totalt åtta veckor. Det var som sagt sista gången idag och vi satte ihop egna koreografier, det här är vad jag och Teres fick ihop:

Jag är jättestolt över oss, vi båda har utvecklats så otroligt mycket under de här veckorna!

På onsdag börjar vi med nivå 2, ska bli så kul att fortsätta utmana och utveckla mig själv! Jag har verkligen klivit ur min bekvämlighetszon med det här och jag är så glad att jag gjort det, för det är verkligen hur kul som helst. Får ni chansen att testa pole-fitness så ta den! Tänk inte, bara gör’t!

One thought on “Slutet på nivå 1

Kommentera

