Det suger

Jag är sååå sjuuukt jäääkla suuugen på snacks! Chips, ostbollar, ostbågar, hjärtan, whatever! Överväger seriöst att traska iväg till affären, köpa mig en påse med något gottigt, hälla upp lite i en lagom stor skål, försegla påsen, trycka den så långt in det går i skåpet ovanför kylskåpet och sen njuuuuta.

Frågan är: klarar jag av att låta resterande pås-innehåll vara, eller kommer jag trycka i mig allt? Jag har ju klarat det med choklad, borde väl gå med snacks också..?

Kommentera

