Imorgon gäller det!

Imorgon är det då dags för Hotspot 2015! Jag har ännu inte börjat bli nervös över att jag ska gå omkring och mingla, gå fram till företagsrepresentanter och presentera mig själv, och ställa bra frågor, och göra ett bra intryck, och… där blev jag nervös. Jag tycker inte om att mingla, jag är inte en bekväm minglare, jag tycker inte om att sälja in mig själv och jag tycker inte om att gå fram till okända människor, men imorgon är det bara att strunta i det och köra på!

1598539_920513521322050_475291375_n
Jag har skrivit ut 15 cv-häften med framsida (med bild på mig of course), mitt cv i uppslaget och ett personligt brev på baksidan. 11 företagsspecifika och 4 extra om jag skulle råka traska förbi något annat intressant företag. Det enda jag behöver nu är en dusch och rena kläder så att jag inte luktar svett efter kvällens danspass, sen så är jag redo! Kanske lite deo och smink också. Kanske. Imorgon ska jag banne mig charma byxorna av de företag som är där! (bildligt alltså, jag har verkligen inga planer på att få av någon byxorna i en bokstavlig mening)

(inte imorgon i alla fall)

Kommentera

