Klätterapor

Idag på pole-fitnessen fick vi på slutet testa på att sitta lite på stången. Alltså sådär att man låser fast stången mellan benen så att man sitter fast på den. Att få in hur man ska sitta fast var inga stora problem, men det gjorde något så helvetiskt ont! Har aldrig haft så ont som jag har på insidan låren just nu. Så länge jag håller isär låren funkar det, men så fort de rör vid varandra gör det pisseont.

image

När jag kom hem fixade jag riktigt mumsig middag (som jag lär göra bra mycket oftare) bestående av fläskytterfilé, sallad på babyspenat, äpple, feta och balsamvinäger samt en klick crème fraiche med smak av parmesan & vitlök. Så himla gott! Kan jag starkt rekommendera!

Imorgon blir det plugg, pannkakor och ragga!

Kommentera

