Invägning 5

Imorse var det då dags för invägning nummer fem vilket innebär… trumvirvel… att en månad har gått sen jag började! OBS! Jag räknar då månader som fyra veckor, ej kalendermånader. Jag har ju som mål att gå ner ett halvt kilo i veckan, alltså 2 kilo i månaden. Idag stannade vågen på 74,8 kg vilket innebär en viktminskning på 0,7 kg den senaste veckan.

Totalen blir då… trumvirvel… 2,3 kg! Alltså ligger jag före schemat, vilket känns himla skönt för då har jag en liten ”buffert” om det är någon vecka jag inte går ner så mycket. Något jag hade nytta av bland annat förra veckan när jag inte gick ner så mycket.

Jag var lite orolig för att inte gå ner minst 0,5 kg den här veckan med tanke på att jag var ute och åt + drack en cider i torsdags OCH festade i fredags varpå fyra cider och efterrätt slank ner. Men det gick visst ändå!

Nästa vecka är det dags för nya bilder, huvamig..!

Kommentera

