Inställd ragga

Efter pole-fitnessen idag var det äntligen dags för ragga, som jag har väntat! När jag kom dit visade det sig att vi bara var tre anmälda till kursen = för få för att den ska gå. Vi får istället gå med fortsättningskursen på tisdagar, så det blev ingen dans idag heller. Eftersom tisdagskursen startade förra veckan, och vi inte hade nåt förra vecka, så har vi en innestående lektion som vi får ta vilken klass vi vill. Ska nog ta en jazzklass, var himla längesen jag dansade jazz!

Pole-fitnessen gick bra idag med, trots blåmärken här och där. Det är skönt att jag inte känner mig helt lost! Och att se att någonting händer hjälper verkligen till. Framstegen är små, men de finns där, vilket ju ändå är det viktigaste.

Nu blir det chill resten av kvällen!

Kommentera

