Söndag

Idag har jag mest ägnat mig åt att titta på Doctor Who om jag ska vara ärlig. Slutet på säsong 4 var superspännande, dock var jag tvungen att avbryta mitt i sista avsnittet för att åka iväg på pole-fitness. Inte hela världen i och för sig, det är ju himla kul med pole-fitnessen liksom, men ändock – när det är sååå spännande och så måste man vänta på att få titta färdigt!

Det var fjärde gången vi hade pole-fitness och det känns bättre och bättre. Det är himla kul, det känns som att jag tar det mer på allvar och anstränger mig mer, plus att det känns som att jag faktiskt blivit lite lite bättre på det. Dock måste jag verkligen jobba på min armstyrka. Är och har alltid varit himla svag i just armarna och jag har börjat inse att man använder dem väldigt mycket i denna träningsform. Så ja, får la börja göra armhävningar eller nåt här hemma. Det måste väl finnas andra övningar för armarna än armhävningar..?

När jag kom hem därifrån tittade jag färdigt på Doctor Who-avsnittet (tårar!), gjorde panerade kycklingfilé-bitar, tittade på nya ICA-Stig (Loa Falkman – jag vet inte vad jag tycker än, får se när han får mer plats) och sen tittade jag på första avsnittet på säsong 5 av Doctor Who. Bra kväll, helt klart!

Imorgon blir det plugg hemma hos Teres, mer pole-fitness och första ragga-lektionen! Är jag inte helt slut efter det har jag gjort något fel.

Nu dusch, sen säng. Natti natti!

Kommentera

