Invägning 3

Tredje veckan jag väger mig och idag blev jag positivt överraskad! Förra veckan vägde jag 76,7 kg och idag stannade vågen på 75,7 kg, alltså ett helt kilo mindre den här veckan!

Det resulterar i en total viktnedgång på 1,4 kg. Med tanke på att jag måste gå ner minst 0,5 kg i veckan för att nå mitt mål är jag mer än nöjd över dagens resultat. Sen vet jag ju att det kommer komma veckor när jag inte gå ner så mycket, och veckor när jag går ner mer, så känns skönt att ha lite på plussidan.

Nu ska jag göra mig iordning för skolan, kursstart i datasystemstekniken idag!

Kommentera

