Nystart på riktigt

Då var det alltså mer än 8 månader sedan jag skrev någonting här. Man skulle kunna säga att det hinner hända mycket på 8 månader. Det har det också gjort. Den största skillnaden sedan sist är helt klart att jag har flyttat och numera bor själv (sånär som på Tea såklart). Jag fick min lägenhet 27/2, så har bott här i ungefär 1,5 månad. Både jag och Tea trivs jättebra och om jag får säga det själv (vilket jag får) så har jag fått till det riktigt fint här hemma!

I övrigt lunkar skolan på, jag jobbar extra (har blivit ganska mycket på sistone) och jag har gått med i ett nybildat danskompani. Jag har även bestämt mig för att lära mig springa. Än så länge är det mest bara svårt, fast samtidigt lite roligt eftersom jag känner mig förjäkla duktig som ens försöker springa.

De senaste månaderna har inneburit en rejäl nystart för mig och mitt liv, så jag tänkte att det även kunde bli en nystart för mitt bloggande! Bloggen har fått sig en makeover som passar bättre med min nuvarande stil och smak, plus en ny ”slogan”.
Låt mig bara dansa
Att dansa är frihet för mig. Och det är precis det jag vill ha. Frihet att göra vad jag vill. Frihet att vara den jag är. Frihet att följa min inre rytm.

Nu kör vi!

frökenhink

One thought on “Nystart på riktigt

Kommentera

