Krångel

Varför kan inte bara saker fungera?

Mitt abonnemang hos Telia avslutades i fredags. Jag beställde nytt sim-kort från Comviq i torsdags och kryssade i att jag ville behålla mitt gamla nummer. Idag fick jag mail om att det nummer jag angett (mitt nummer) är skrivet på någon annan och att jag måste be den som har numret att skicka efter ett nytt sim-kort. Chattade med deras kundtjänst, de kunde inget göra utan rekommenderade mig att ta kontakt med Telia. Telia har kundtjänst via telefon och facebook. Kan inte gärna ringa, så skrev på facebook. Har fortfarande inte fått något svar.

Verkar som att jag kommer vara telefon-lös lite längre än jag hade räknat med…

Kommentera

