Jullov

Inte nog med att jag tog jullov från skolan, råkade visst bli jullov från bloggen också. Så då är ju frågan vad som hänt sen sist…

Först och främst har jag haft jullov och firat jul och gått runt i pyjamas alldeles för många dagar i rad. Tentaplugg har det också blivit en del (har två tentor nästa vecka, en på tisdag och en på torsdag).

Har dessutom planerat in en Paris-resa till våren med bästa Ingela, yay!

Vi (mina bröder, jag och Ingela) har startat en ‘vikt-klubb’, för att motivera oss lite. Därför har jag slutat med gottis av alla dess slag, dragit ner på socker i allmänhet och börjat promenera mer. Får se hur det går…

Har även bestämt mig för att testa balsam-metoden. Har precis gjort ‘sista-tvätten’ med schampo. Blir spännande att se om det blir någon skillnad om man skippar schampot och bara tvättar med balsam. Om nån är nyfiken på vad balsam-metoden är kan man läsa mer här.

Nu ska jag äta kvällsmat och säkert titta lite på tv också.

Kommentera

