Långt ifrån snabb

Jag har fortfarande inte kommit mig för att koppla in xboxen… Man kan ju inte anklaga mig för att vara snabb i alla fall.

Andra nyheter: jag funderar på om någon har bytt ut Tea mot en annan katt som ser precis likadan ut. Hon beter sig jätteskumt… Hon är himla gosig, idag har hon vid flera olika tillfällen legat på mig och kurrat som om det inte fanns en morgondag. Hon låg även på rygg och mös på min arm och där somnade hon. Det här har pågått ett tag nu, men innan dess har hon inte varit sån här sedan hon var liten kattunge. Inte för att jag klagar, älskar att ha en gosig katt, men blir ju lite fundersam. Antar att det bara är att tacka och bocka och njuta av det medan hon faktiskt vill mysa. En dag kommer hon säkert sluta igen så…

Kommentera

