Så var det söndag igen

Det var riktigt trevligt i Linköping igår, kul att träffa så stor del av släkten, det händer ju inte så ofta. Sen blir det alltid extra roligt när alla tre bröderna (alltså min pappa och hans två bröder) träffas. Mycket minnen, ret och skratt. Himla roligt!

Eftersom det gärna hunnit bli rätt sent innan vi är tillbaka i Karlskoga sov jag över hos Staffan och Ingela istället för att ta bussen hem till Karlstad. Var nog rätt trött för jag sov himla bra där borta. God frukost fick jag också sen.

Min mor och far erbjöd sig att skjutsa hem mig och hjälpa oss att få upp lite hyllor & speglar och koppla in tvättmaskinen, vilket nu är gjort. Vi har möblerat om i bokhyllan och fått upp massa saker på vägghyllorna så det ser bra mycket mer hemtrevligt ut nu. Var dessutom skönt att få undan alla småsaker som stod lastade ovanpå bokhyllan i väntan på bättre tider. Vi får se om vi kan lyckas få upp lite tavlor också framöver…

Nu återstår bara vad man ska ägna söndagskvällen åt. Jag är jättetrött, men klockan är ändå bara runt tjugo över fem så någonting mer får jag allt försöka hitta på. Frågan är bara vad…

Hoppas ni haft en minst lika trevlig helg som jag haft!
Signatur

Kommentera

