Sista måndagen i november

Usch vad svårt det var att kliva upp i morse. Det tar verkligen emot nu på morgnarna, med mörkret och det ruggiga vädret. Men upp måste man tyvärr.

Var iväg till universitetet en stund och jobbade på ett grupparbete på förmiddagen. Nu efter lunchen sitter jag i soffan med en filt och med datorn i knät och har inte lust att göra någonting alls egentligen. Eller jo, äta choklad har jag lust att göra, men det ska jag inte. Vi har varit duktiga och slutat med sånt här hemma. Måste bara lyckas sluta med den där varma O’boyen också…

Nu ska jag nog fortsätta att göra ingenting ett tag så får vi se om jag lyckas ta tag i mig själv sen och göra någonting vettigt av eftermiddagen.

Kommentera

