Bilder från senaste tiden

Nu har jag varit lite frånvarande ett tag, men har haft ”semester” (alltså inte fått jobb) och bloggningen har helt enkelt inte blivit av. Här kommer bilder från senaste tiden i alla fall!

Christofer och jag tog en roadtrip till Göteborg där vi besökte Liseberg. Christofer var snygg i sina 3D-glasögon.

På vägen hem stannade vi till vid en gammal borg, men vi var för trötta för att knata omkring och kika så vi stannade nedanför istället.

Jag börjar känna att jag borde organisera mina armbands-/random smyckes-pysselgrejer lite. Att ha allt i en hög på en liten bricka är inte optimalt. Syns det att jag gillar rea?

Gjorde ett armband som matchar nya klockan. Är dock inte riktigt riktigt nöjd, så kommer nog göra några mindre justeringar när jag orkar ta tag i det.

Så här nöjd var jag över att ha tagit tag i mig själv och pysslat lite. Har haft lite dåligt med motivation och inspiration till att pyssla den senaste tiden, så inte konstigt att jag var glad över att ha gjort något igen!

Idag möttes jag och mamma upp i Filipstad och turistade lite. Fler bilder från dagen kommer i eget inlägg!

Kommentera

