Saker jag inte kan få nog utav 4

Dags för del 4!

  • Landlevande däggdjur – djur alltså. Jag älskar djur. I alla fall landlevande däggdjur. Och sälar. Delfiner och valar och sånt har jag inte så mycket till övers för. Men… djur som pandor, igelkottar, sälar, illrar, råttor, bebis-björnar, katter, hundar, ekorrar (och djur som jag för tillfället helt har glömt bort), dem har jag mycket till övers för. För inte så länge sen skrev jag i bloggen om att jag blev ledsen och illamående när jag såg en påkörd igelkott. Jag ljög verkligen inte. Hade nästan kunnat börja gråta när jag såg den. Jag hatar att se skadade/döda djur. Speciellt då när det är ett djur jag verkligen verkligen tycker om (och gärna skulle ha hemma). Om jag fick/kunde/hade råd och tid skulle jag ha ett smärre zoo här hemma. Men… det skulle aldrig funka. Här är dock en bild på två djur som det fungerar att ha här hemma, våra mys-missar!

 

Kommentera

