Saker jag inte kan få nog utav

Jag har en tid tänkt att jag ska göra en lista med saker jag bara älskar. Med saker menar jag prylar. Grejer. Det kan vara lite allt möjligt, men det mesta är saker man kan ta på. Då jag aldrig skulle kunna ge dessa saker en inbördes ordning utefter hur mycket jag tycker om dem, kommer de heller inte stå i någon särskild ordning. Från början hade jag tänkt göra ett enda inlägg, men jag kom på att det skulle bli väldigt långt i såna fall. Därför får det bli en följetong som drar igång idag. Först ut:

  • Sänggavlar – eller närmare bestämt huvudgavlar. Det finns så fruktansvärt många olika, såna man kan köpa, såna man kan göra, såna man bara kan drömma om. Alla är de lika fina och lika unika. Tusentals olika stilar, färger och former. Huvudgaveln spelar en stor roll i sovrummet och kan förmedla otroligt många olika känslor. Tyvärr kan man inte ha fler huvudgavlar än sängar… och vi har bara en säng. Såhär ser vår huvudgavel ut.

Och här kommer några fina sänggavlar jag har hittat på pinterest.com.

Source: theberry.com via Helen on Pinterest

Kommentera

