Lördagen i lite bilder

Igår gjordes inte många knop, men lite fick jag allt gjort i alla fall.

Jag bakade en kladdkaka med extra mycket choklad. Vispgrädde med lite vaniljsocker och lite karamellfärg till. Den blev inte vacker, men god!

Jag flätade ett band till klockan, blev inte helt nöjd men gjorde det avtagbart så kan ha det så länge tills jag skapar något bättre.

Jag gjorde även ett armband som blev alldeles lagom långt. Blev tyvärr inte helt nöjd med det heller (färgkombinationen och att den gröna tråden var lite för mjuk), men men. Jag lär mig fortfarande.

Dessa två tycker om när jag pysslar. Kissen brukar ha svårt att låta sakerna vara, men igår lyckades han låta bli dem och bara slappna av. Mysigt!

Kommentera

