Midsommarafton

Efter att ha jobbat hela veckan känns det skönt med en tredagars-helg. Tog en rejäl sovmorgon i morse (känns som att det var jättelänge sen jag hade sovmorgon) och gick inte upp förrän vid tolv. Satt lite vid datorn, städade lite och sen tog vi tag i oss själva här hemma och gjorde i ordning oss för en midsommar-picknick. Christofer har, för länge sen, lovat mig att vi skulle ut på picknick, men det har inte blivit av. Det mest ordentliga försöket till en picknick gjorde vi för inte så länge sen, till och med picknick-korgen var packad. Tyvärr blev himlen mörk och det började mullra precis när vi var klara för att ge oss iväg.

Idag blev det dock av. Vädret var på vår sida, maten var fixad och humöret var bra. Så här kommer några bilder!

Aldrig förr har jag varit med om ett så lugnt och tyst Karlstad… Märktes verkligen att det var midsommarafton! Nya filten som var med i mitt födelsedags-picknicks-set fick följa med, Christofer var nöjd i solen och jag hade gjort mig lite midsommar-fin. En av de nya klänningarna förresten, tycker den är jättefin! Älskar modellen och att den har fickor. Alla klänningar/kjolar borde ha fickor!

Glad midsommar på er!

One thought on “Midsommarafton

  1. Ser ut som en riktigt trevlig utflykt, solen skiner och ni med den. Ni ser riktigt midsommarfina ut. Kram på er!!

Kommentera

