Dåligt med uppdateringar

Nu har det varit ett par dagar igen då jag varit dålig på att skriva här på bloggen. Antagligen beror det på att jag har hittat en ny (för mig) hemsida, nämligen pinterest. Kan sitta jätte länge och bara titta på alla bilder som alla andra har pinnat. Dessutom blir jag inspirerad till att göra saker igen, så har pysslat lite på sistone. Har till exempel gjort dessa:


Har insett att det är himla roligt att göra armband, så det kommer jag fortsätta med. Önskar dock att jag hade massor med material att göra armband av, men får väl samla på mig lite i taget.

Idag jobbar jag eftermiddag, så har haft en lång och lugn och skön morgon. Gick upp vid halv nio och har låtit det ta sin tid när jag gjort mig i ordning. Alltid kul att kunna göra någonting mer än att dra på sig första bästa kläderna, sminka sig lite, dra en borste genom håret, kolla så att allting är med i väskan och sen gå till bussen.

Kommentera

