I’m stuck

Här hemma är det fotboll på tvn och underbara saker på datorn. I alla fall på min dator. Jag har nämligen fastnat på en hemsida som är fullkomligt livsfarlig att gå in på. För när man väl är där, då förblir man där. Jag pratar om ModCloth. Underbara klänningar, grymt söta inredningsdetaljer och himmelska smycken. Skor, böcker, kläder och väskor. Allt som finns på denna sida resulterar i en gladare mig. Jag önskar att de hade en butik här i Karlstad (eller någonstans i Sverige överhuvudtaget), för då skulle jag bo där inne.

Kommentera

