Värt ett försök

Igår bestämde jag mig för att delta i en tävling där man ska designa en egen cykel (eller snarare färglägga den). Om man har riktigt riktigt riktigt stor tur kan man vinna den. Jag har faktiskt inte en endaste aning om hur det fungerar när vinnaren väljs ut. Det finns en like-knapp på sidan, och man kan sortera efter mest visningar, men om det faktiskt har någonting med det att göra vet jag ej. Å andra sidan kan det väl knappast skada? Därför tänkte jag att om ni känner för det/tycker min cykel är awesome/tycker att jag är awesome och förtjänar en chans/inte har något bättre för er får ni gärna klicka här och titta på den. Kanske till och med trycka på like, eller dela den på twitter… Det är ju alltid värt ett försök!

Kommentera

