Det ordnar sig nog

På förmiddagen kände jag att det verkligen inte var min dag. När en nagel gick sönder när jag knäppte byxorna kändes det verkligen som att den här dagen var emot mig.

Men efter att ha berättat för min kollega att jag skulle med tåget halv åtta ljusnade det. Det ordnades så att en personal som annars slutar 17 (och som bor här i Högboda) tar stängningen så att jag kan komma med 16.53-tåget. Gissa om jag blev glad! Helt plötsligt vände dagen. Och det var en självklarhet att det skulle gå att ordna så att jag slipper stängningen om två veckor.

Tack för att ni räddade min dag!

Kommentera

