Dumt gjort

Jag gav mig på att hitta någon rolig kamera-app, för att kunna ta lite mer spännande bilder (bland annat hit till bloggen). Jag hade en som jag var rätt nöjd med, men tyckte inte att den var så smidig som jag önskade. Därmed började jakten.

Inte särskilt förvånande så fanns det massor som verkade intressanta. Kände mig himla nöjd och laddade ner några stycken (2-3). Rensade ur lite bland gamla appar jag inte kände något behov av. Dags att prova de nya apparna.

Den första fungerade inte, utan telefonen krävde stängning av programmet.

Den andra fungerade inte, utan telefonen krävde stängning av programmet.

Den trejde var alldeles för krånglig för min smak.

Den fjärde och den femte resulterade i inte överdrivet fina bilder.

Tänkte att jag allt kunde nöja mig med den jag hade från början, men oops, den hade jag tagit bort. Lyckas inte heller hitta den igen, utan den verkar vara försvunnen från andriod-market. Fail!

Kommentera

