Helgens händelser i bilder

I lördags gick jag förbi min gamla gymnasieskola. Kan knappt tro att det är samma skola…

I söndags tog Christofer och jag en cykeltur och undersökte Karlstad.

Vi hittade bland annat till Kasernhöjden.

Och till Mariebergskogen, där det fanns söta små lamm.

På kvällen gjorde vi pannkakor. Jag försökte mig på att göra en mumin-pannkaka. Det gick väl sådär…

Igår blev det en till cykeltur då vi upptäckte nya delar av Karlstad. Karlstad är en himla fin stad när solen skiner! Sen på kvällen bestämde vi oss för att göra kyckling à la traryd. Mumsigt värre!

I måndags kom Ingela hit och vi tog oss en rejäl shopping-runda. Bilder kommer när jag tagit några!

Kommentera

