Fredagens nöje

Efter att ha suttit instängd i ett och samma rum i närmare tre dagar tog jag en sväng till stan i fredags, väntade självklart tills de där 48 timmarna hade gått, så kom väl inte iväg förrän vid halv sex. Jag hade blivit inspirerad av en tjej jag hittade på youtube som gör massa fina frisyrer (lilithedarkmoon är hennes användarnamn), men om jag ville göra likadana frisyrer behövde jag ju lite saker. Till exempel såna där små, genomskinliga gummisnoddar och hårnålar som inte är svarta. Svarta hårnålar matchar ju inte riktigt mitt hår längre då jag nu för tiden är blond igen… Tänkte köpa både vanliga hårnålar och såna där knutnålar, men det visade sig att knutnålar bara fanns i brunt och svart. Varför?

ImageVad jag skulle komma hem med

Men, sen är det ju så lätt att man hittar fler roliga saker när man väl är där… Så kom även hem med detta:

Image

Och detta:

Image

Sist men inte minst, ett nytt läppstift!

Image

Så kan det råka gå… Anledningen till att dessa bilder kom upp först idag är att jag spenderade gårdagen i Karlskoga, min äldsta bror är där och hälsar på så då får man ju passa på.

Och ja, jag har målat om naglarna nu.

Kommentera

