Tänk, tänk, tänk

Sitter här och funderar på hur jag ska göra min bloggdesign mer intressant och personlig.

Ett enkelt sätt är ju att peta in lite bilder, till exempel i en header. Det är helt enkelt min främsta plan för att göra bloggdesignen mer personlig. Att göra en header. Med kanske fem bilder. Ett problem: jag kan inte komma på vad jag ska ha för bilder!

Vill ju ha bilder som representerar saker jag tycker om. Saker som representerar vem jag är. Tyvärr var det inte lika lätt som jag först tänkte. Jag har hittat en bild. Förslag på bilder mottages tacksamt!

Eller så är det kanske läge att ta nya bilder, bilder som jag tar i header-syfte. Kanske kan vara en plan. Men som sagt, har ni några förslag på bilder så fram med dem!

4 thoughts on “Tänk, tänk, tänk

  1. Du har inte funderat på att leta upp en wordpress-template du gillar och använda den? Det ger automatiskt lite mer ”du”-känsla, om du bara hittar rätt template…

    Om du vill ta nya bilder kanske du vill leka modell? Jag letar efter villiga offer att träna modellfoto på…. Garanterar inte att bilderna blir superbra, men kan garantera att det inte blir tråkigt ;) Du får höra av dig =)

    /Sara

    • Med template, tänker du på typ tema då? Eller är det något annat som jag inte vet vad det är?

      Leka modell är ju oftast lite roligt, så det skulle vi kunna styra upp någon dag :)

      • Just ja, glömde ju hälften… Jag är gärna på att göra en photoshoot :) Vi kan ju vänta tills det blir lite grönare ute, men sen fått vi dra ihop något!

Kommentera

