Frisörbesök

Sist jag klippte mig (i oktober) såg jag ut såhär efteråt:

Igår innan jag klippte mig såg jag ut såhär (alltså ca 4 månader senare):

Igår var jag till frisören, så idag ser jag ut såhär:

Kanske inte direkt den bästa efter-bilden någonsin, då man faktiskt inte ser hur håret egentligen är klippt. Det ska dock se ut på ett ungefär som första bilden, tror dock att det blev lite längre den här gången. Det hår jag brukade snagga växer på och är snart tillräckligt långt för att kunna bli lika långt som resten av håret vid nästa klippning!

Och jag är lika nöjd som sist, vilket inte är dåligt gjort!

Kommentera

