Det här går ju inte så bra

Nu har jag varit sådär fruktansvärt dålig på att blogga igen. Jag har liksom inte riktigt haft lust eller ork till det. I söndags däremot hade jag massor med ork, men den orken använde jag till att storstäda badrummet, avhåra soffan + städa vardagsrummet, handla, laga mat och baka. Gjorde kycklingpaj (Christofer gjorde pajdegen) och hallongrottor. Hallongrottorna var tyvärr inne i ugnen lite för länge, men de var goda ändå. Det blev sammanlagt 48 hallongrottor. Igår (alltså tisdag, alltså två dagar senare) fanns det 7 kvar. De går åt fort, och då är det ändå inte jag som ätit flest…

Just nu är jag på jobbet. Jag har rast. Himla skönt kan jag lova. Det har en förmåga att bli väldigt hög volym på denna avdelning. Har varit här hela veckan och ska hit i morgon också.

Förresten, gjorde en snabbmålning av mina naglar igår. Provade ett nagellack jag köpte där kring mellandagsrean. Såg väldigt lovande ut. Mörkt mörkt rött med skimmer. I rätt ljus är det jättefint på naglarna. I alla andra ljus ser det mest brunt ut. Besvikelse!

Kommentera

