Sur Hink

Kvart över fyra i natt vaknade jag av att Christofer fick sms. Då kan man ju undra vem som är så dum att de skickar sms kvart över fyra natten till onsdag. Jo, tydligen är Comviq så dumma. Okej för att de brukar skicka sms vid inte överdrivet roliga tider (till exempel vid åtta-tiden på söndagsmorgnar, då när man bara vill sova till minst elva), men mitt i natten?!

Jag var inte nöjd kan jag säga. Jag var snarare skitsur. Det är dessutom jättesvårt att somna om när man ligger och är arg och svär för sig själv. Till slut somnade jag ändå. Fast jag var inte glad när min väckarklocka ringde, trots omsomning. Jag var jättetrött, gillar inte att gå upp halv sex.

Idag ska jag till nytt ställe, denna gång i Fagerås. Jag får se mycket av värmland. Känns alltid kul att vara på ett nytt ställe när jag sovit dåligt, för mitt tålamod är verkligen inte särskilt stort när jag är trött.
Hoppas de är snälla.

Kommentera

