Inte bara otur

Trots dålig början på dagen blev den (hittills) rätt bra ändå. Barnen är faktiskt ganska snälla och mitt tålamod behöver inte prövas särskilt mycket vilket är skönt. Nu på rasten sitter jag i en massagestol (dock avstängd, det blir så hårt så det bara är obekvämt) och ska försöka undvika att somna, helt okej.

När jag gick på rast upptäckte jag att jag hade fått tre sms med bokningar inom loppet av ca 6 minuter. Två av dem var egentligen samma bokning, men med tidändring. Det tredje var en bokning samma dag som de andra, med en tid som överlappade den första tiden. Jag ringde och förklarade att det hade blivit dubbelbokat, varpå hon sa att det är omöjligt. Må så vara att det ska vara omöjligt, men nu hade det ju faktiskt hänt. Hon lät inte så glad men sa att hon skulle ta bort bokningen. Så kan det bli…

Kommentera

