Måndag igen

Jag är faktiskt himla dålig på att uppdatera bloggen. Skärpning på mig! Får även försöka skriva mer intressanta inlägg (i jämförelse med vad detta kommer bli).

Sitter just nu på jobbet, har rast (tyst och skönt för öronen!) och slutar inte förräns 17. Tänker dock smita lite tidigare så jag hinner med tåget. För när jag är framme i Karlstad så ska jag och Christofer iväg på lägenhetsvisning. Jag är egentligen inte alls sugen på att flytta igen, men när tredje rummet står oanvänt känns det som onödigt slöseri med pengar. Vi får väl se hur det ser ut där.

Nu börjar det bli dags att dra mig tillbaka till avdelningen. Bara ca 2,5 h kvar!

Kommentera

