Inlägg 100

Grattis till mig, eller?

I alla fall, är på väg till nytt ställe idag. Ett litet samhälle mitt ute i skogen. Verkar större än Tolita i alla fall. Går dessutom fler tåg dit än till Tolita, så redan där är det stort plus.

Igår lyckades jag inte hinna till gymmet för en kik, men Willys (där vi handlade) låg i närheten, så jag fick se hur långt från busshållplatsen det var. Dessutom verkar treans och sexans buss gå bra tider för byte mellan dem. Har bestämt mig för att jag SKA dit idag efter jobbet. Sista dagen på erbjudandet ju.

Kommentera

