Lång dag

Igår stannade jag hemma, mådde inte särskilt bra så kände att det hade blivit lite mycket med högstadie-elever en hel dag. Imorse kände jag mig däremot rätt pigg så gav mig iväg för jobb. Det har fungerat bra, har inte mått ens lite dåligt! Jobbade 9-17. Vid kvart i fyra kom jag på att jag inte hade haft någon rast än.

Dagen har verkligen varit fullspäckad med avdelningsplaneringar både här och där, så oftast har det bara varit jag och en till personal på avdelningen. Rätt stressigt vid vissa tillfällen kan jag säga. Rast fanns det inte tid för helt enkelt. Får se det positivt: mer pengar till mig! Men jag kommer nog vara trött när jag kommer hem…

Kommentera

