Bra lördag

Idag kom Ingela och hälsade på. Hon hjälpte mig att rensa ur min garderob (något jag tänkt göra jättelänge, men inte kommit mig för förrän nu). Min garderob är nu en FULL sopsäck fattigare, plus två plagg som Ingela ville ha.

När garderoben var urrensad lagade vi mat och sen tog vi en snabbrunda på stan för att kolla rean. En timme hade vi på oss innan affärerna stängde och Ingela skulle med hem. För min del blev det två tröjor, ett par tights och ett diadem. Det gick sammanlagt på 190 kr. Ingela hittade också lite roligt.

Nu sitter jag på bussen hem igen. När jag kommer hem lär jag krypa in i myskläderna och bara göra ingenting!

Kommentera

