Knasig morgon

När jag vaknade av alarmet på mobilen halv sex var jag supertrött. Sakta men säkert gick en sak upp för mig, att jag inte kunde komma ihåg att jag vaknat någon gång unnder natten! Jag har inte sovit en hel natt utan att vakna minst en gång på hur länge som helst! Synd bara att jag ändå är jättetrött.

En annan konstig grej nu på morgonen: telefonen har legat på laddning hela natten. Lampan lyste grönt när jag vaknade (indikation på att den är färdigladdad). Efter att jag tagit loss laddaren tog det ungefär en halv minut innan telefonen sa ”Det är mindre än 5% batteri kvar, anslut laddaren”. Bara något irriterande! Var ju bara att sätta den på laddning igen, men den hann ju inte ladda färdigt.

En annan knasig grej nu på morgonen: Kissen lekte med slangen till tvättmaskinen. Av alla saker han kan slåss med så väljer han tvättmaskinsslangen. Knasig kisse!

Kommentera

