Rent hus

Städning är klar! Har plockat undan allt som har en förmåga att ligga framme, har torkat av bord/andra ytor, dammsugit golvet och dammsugit soffan. Helt plöstligt ser den ut som ny igen! Så nu ligger jag i soffan och tittar på CSI:Miami. Jag har sååå svårt för Horatio. Eller ja, snarare att jag har svårt för hans sätt att leverera replikerna som avslutar dialogen. Verkligen irriterande.

Min plan är att komma i säng så fort programmet är slut. Börjar jobba 7.45 imorgon och slutar 13. Mitt första skift. Fick en bokning vid fyra idag som innebär att jag även jobbar 13.15 till 17.30. Blir en lång dag imorgon!

Kommentera

