Idag

Idag såg jag ut såhär. Brukar inte tänka så mycket på vad jag tar på mig på morgonen, känns så dumt att klä upp sig lite när man ska iväg och jobba på en förskola. Idag jobbade jag på högstadiet, så då passade jag på. Lyckades till och med använda mitt älskade stora skärp (som jag använt två gånger tidigare, trots att jag köpte det för läääääänge sen) utan att känna att jag såg tjock ut. Tycker annars att skärpet är väldigt bra på att framhäva mina sadelpåsar… men idag funkade det faktiskt! Kände mig till och med lite fin.

Nu tänkte jag städa lägenheten, önska mig lycka till!

Kommentera

