Torsdag

Två arbetsdagar kvar innan det bär iväg till Linköping och Kapten Röd med bröderna! Har en känsla av att det kommer bli riktigt roligt.

När jag stod och väntade på bussen in till busstationen fick jag vänta länge. Den dök inte upp. Som tur är går det en buss var tionde minut och jag brukar ta den som är framme lite mer än 10 min innan bussen går, så jag hann med bussen ändå. Kom dessutom två bussar när det väl kom nån buss. Jag gillar inte när bussar inte behagar dyka upp i tid.

Kommentera

