Sovmorgon

För ovanlighetens skull har Christofer heldag på skolan, 8:15-17, och för ovanlighetens skull har jag kort dag på jobbet, 13-16:30. Även om Christofer tyckte att jag skulle vara snäll och kliva upp med honom (vilket blev dryga trekvart/timmen efter honom) så kunde jag ju faktiskt gå och lägga mig igen.

Det gjorde jag också. Sov till 8:55. Inte helt fel kan jag säga. Har fortfarande inte klivit ur sängen än, sitter och myser lite i värmen. Man får ju lov att passa på.

Idag ska jag vara på fritids, var där i måndags och det var ett trevligt ställe. Satt och hjälpte eleverna att göra smällkarameller. Helt dålig kan de ju inte heller ha tyckt att jag var med tanke på att de bokade mig igen. Synd bara att fritids inte bli så många timmar…

Kommentera

