Spänning

Idag ska jag till ett nytt ställe, en skola som verkar ligga i ett oerhört litet samhälle utanför Kil. Tåget går förbi där, men har en känsla av att jag måste säga till att jag vill av där. Sånt gör mig lite nervös. Förhoppningsvis går det bra. Ska vara framme en och en halv timme innan jag börjar, känns väl sådär skoj. Speciellt när jag bara jobbar tre timmar.

Först hade jag blivit bokad att jobba eftermiddagen också, men de tyckte att jag skulle ta mig till Kil på en halvtimme. Det funkar kanske inte så bra när man inte har bil…

(tågen verkar gå förbi där ungefär var tredje timme)

Apropå igår förresten, jag fick verkligen en jätteskum tid. 7-17 när hon jag vikarierade för var schemalagd 9.30-18. Why?

Kommentera

