Ny vecka

image

Har varit väldigt dåligt med inlägg på sistone, har varit så trött att jag inte orkat bry mig om det.

I helgen har det blivit en hel del bakat. Bullar, brytbröd och (lite) pepparkakor. Sambon byggde bullar och bröd från grunden. Jag köpte färdig pepparkaksdeg och lyckades bygga ihop en hel plåt med pepparkakor. Borde försöka göra lite fler idag eller imorgon så degen inte hinner bli dålig. Sambon är väldigt mycket bättre på sånt där än vad jag är, jag vet.

Idag blir det ett rejält jobb-pass, 7-17. Lång dag, men det ska nog gå bra. Har jobbat där förut och känner eleverna och personalen i alla fall lite. Kommer nog somna gott ikväll…

Kommentera

