Söndag

Sista dagen på helgen, alltid lite trist. Det här har varit en sån där helg då jag verkligen inte har gjort något särskilt alls. Jag var till stan en sväng idag och gick där och spankulerade, kom hem med fyra förpackningar Pro-laktas, en ansiktskräm, en julmust och ett nagellack. Nagellacket var det enda som var till mig…

Mörkbrunt och glittrigt och målat med darrig hand

Nu sitter jag mest och väntar på att sambon ska börja laga mat, det ska bli spenatsoppa idag. Det var rätt längesen jag åt spenatsoppa, så jag hoppas verkligen att jag faktiskt tycker att det är gott!

Imorgon har jag stängning i Kil. Skönt med sovmorgon, mindre skönt att komma hem sent…

Kommentera

