Trött fröken

Jag är oerhört medveten om vad dålig jag har varit de senaste dagarna på att blogga. Jag har endast en ursäkt: jag har varit så fruktansvärt trött de senaste dagarna. Natten till onsdag sov jag ca 5 h, på onsdagen jobbade jag 8 h, natten till torsdag blev jag väckt flertalet gånger av min sambo, på torsdagen jobbade jag 7,5 h. Natten till fredag sov jag däremot som en stock, men jobbade 8,5 h på fredagen så var rätt trött då med (speciellt när jag var tvungen att gå upp klockan 5 igen…). Inatt däremot har jag sovit ut ordentligt! Därför ska det åter igen bli skärpning när det kommer till bloggeriet, det lovar jag!

Kommentera

